piątek, 16 listopada 2012

Zakupy z ecospa i zrób sobie krem


Zakupy z powyższych stron z półproduktami kosmetycznymi, chciałam wypróbować kilka nowych rzeczy, oto one:



Ze strony zrób sobie krem:


Olej z czarnuszki - zawiera do 80% nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNTK), które dbają o właściwe nawilżenie naszej skóry, pomagają w walce z trądzikiem, olej zawiera wit. takie jak: A, B1, B2, C, PP (niacyna), ta ostatnia jest silnym przeciwutleniaczem, dba o procesy odnowy naskórka i produkcję kolagenu. Zawiera także mineraly: wapń, magnez, potas, żelazo, selen i cynk. Ma właściwości przeciwkrzybicze, jest używany w aromaterapii, przy przeziębieniach, kaszlu i zapaleniu oskrzeli.

polacany jest więc do cery: starzejącej się
                                           trądzikowej
                                           suchej, łuszczącej się
                                           także do suchych i łamliwych włosów

Olej ma różne właściwości, jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na mojej twarzy.

Masło shea, zimnotłoczone, nierafinowane - ma bardzo dobrze natłuszczać i nawilżać, może być stosowany to każdego typu skóry, przyśpiesza gojenie się ran, pomaga leczyć poparzenia słoneczne, niealergizuje.
Na tą chwilę mogę powiedzieć że masło jest zbite, powoli się topi, zapach niestety nie przypadł mi do gustu, jest bardzo mdły, ale mam nadzieję że działanie będzie ok.


Ecospa:


Glinka różowa Montmorillonite - powstaje z połączenia glinki białej i czerwonej. Nadaje się dla cery delikatnej, alergicznej, naczyniowej i zmęczonej. Wzmacnia skórę, nadaje jej blasku i zdrowego wyglądu. Zawiera także mikroelementy i sole mineralne, w dużym stężeniu krzem i tlenek glinu. Krzem wzmacnia naszą skórę, uelastycznia, zwiększa jej zdolność do wchłaniania tlenu, oczyszcza z brudów i toksyn.


Olej kokosowy ze świeżego miąższu - bardzo dobrej jakości produkt, ma przepiękny zapach świeżego kokosa. Posiada wysoką zawartość kwasu laurynowego, 50 - 57 %.  Olej kokosowy zawiera również kwasy nasycone stearynowy i palmitynowy oraz kwasy kaprynowy i kapronowy.  Ma wysoką zawartość witaminy E. Miałam go już wcześniej, to jest moje kolejne opakowanie. Świetny produkt do włosów, napiszę o nim więcej w osobnej recenzji.


Ekstrakt z kawy - zamówiłam z myślą o preparatach na celulit, oraz maseczkach na włosy ponieważ stymuluje cebulki włosów i wzmaga porost włosów.

Olejek eteryczny z cytryny -  bardzo ładnie świeżo pachnie, działa bakteriobójczo, eliminuje nadmiar łoju, zwęża naczynka, rozjaśnia skórę.

Olej z pestek granatu - zawiera kwasy tłuszczowe nasycone i jednonienasycone. Duże stężenie kwasu punikowego (omega-5) ok. 70%, charakterystycznego tylko dla owoców granatu, działa silnie przeciwstarzeniowo, wpływa na regenerację komórek starzejącej się skóry, stymuluje odbudowę naskórka, poprawia jego elastyczność, redukuje zmarszczki. Olej ma właściwości odżywcze, przeciwzapalne i przeciwobrzękowe.

Produkty przyszły do mnie dopiero wczoraj, tekże na tą chwilę nic nie mogę powiedzieć o ich działaniu, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, napewno po jakimś czasie pojawią się recenzje, niektórych z nich.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz