czwartek, 7 lutego 2013

Mini zakupy

Dzisiaj dzielę się z wami moimi nieplanowanymi zakupami ;D Nie ma tego dużo ale ciesze się, że te rzeczy udało mi się zakupić. Najpierw produkty kosmetyczne:




Maska biovax intensywnie regenerująca maseczka, do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.
Maska biovax była akurat planowanym zakupem, ponieważ moje 500ml opakowanie biovaxu do włosów brązowych po pięciu miesiącach używania jej na przemian z olejami i innymi odżywkami sięgnęło dna. Nie miałam w zamiarze kupić akurat tego rodzaju maski, szukałam raczej tej do włosów suchych i zniszczonych z cynamonem i henną ale nie mogłam jej nigdzie dostać. Czekam na dostawę w mojej aptece, a póki co będę testować tę :).

Zestaw naturalnych olejków eterycznych pomarańcza i eukaliptus - ogród zapachów.
Olejki te wyhaczyłam w biedronce za ok. 6zł. :D. Byłam zdziwiona, że coś takiego znalazłam w ich asortymencie, niemniej cieszę się, ponieważ już długi czas nosiłam się z zamiarem podrasowania mojego balsamu antycellulitowego z soryai. Wzbogaciłam go ekstraktem z kawy, olejem kokosowym, a teraz także pomarańczowym. Olejki pięknie naturalnie pachną, zobaczymy jak się będę spisywać.

A oto zakup niekosmetyczny:


Dwie piękne metalowe puszeczki - pudełka, z ciekawym nadrukiem, które także dostałam w biedronce koszt to 12zł. za komplet. Bardzo się cieszę z zakupu, ponieważ szukałam odpowiedniego miejsca na moją biżuterię oraz lakiery do paznokci, a te pudełka rozwiązały mój problem.

A co wam ostatnio udało się ciekawego znaleźć? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz