sobota, 6 kwietnia 2013

Szklany pilnik

Witam!
Jakiś czas temu zakupiłam w rossmanie szklany pilniczek Ewy Schmitt, professional taki z żółtą końcówką. Postanowiłam wymienić w końcu mój metalowy, na szklany ponieważ znacznie przyczyniał się do rozdwajania moich paznokci. A, że na temat szklanych pilniczków czytałam wiele pozytywnych opinii, wybór padł właśnie na niego. Po kilkukrotnym użyciu jestem zachwycona tą zmianą!



Najpierw skupię się na plusach jakie wynikają z używania tego typu pilniczka:
- Przede wszystkim nie rozdwaja paznokci, tak jak robi to np. pilnik metalowy
- Nadaje się do delikatnych, cienkich i kruchych paznokci
- Delikatnie je piłuje, można nadać paznokciom ładny kształt i nie szarpie ich
- Dobrej jakości pilnik jest praktycznie niezniszczalny (nie ściera się)
- Jest bardzo higieniczny, można go myć w ciepłej wodzie z mydłem

A jakie są minusy takiego pilniczka? Ja zauważyłam dwa:
- Pilniczek może się stłuc jeżeli spadnie na twardą powierzchnię lub na nim usiądziemy
- Trochę trudno upiłować nim paznokcie w kącikach ponieważ pilniczek jest dosyć gruby

Po wypróbowaniu pilnika szklanego już chyba nigdy nie spróbuję żadnego innego ich rodzaju. Plusy zdecydowanie przeważają nad jego minusami. A mając perspektywę tego, że pilnik powinien nam służyć przynajmniej kilka miesięcy, to cena ok 13zł. także nie jest duża. Do tego pilniczek wizualnie prezentuje się bardzo ładnie. Każdemu kto jeszcze nie miał styczności z tego typu pilniczkiem zdecydowanie polecam spróbować!

pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz